روانشناسی

چگونه از انرژی های مثبت و منفی اطرافمان آگاهی پیدا کنیم ؟

به نام خدا، دوستان و همراهان نازنینم سلااام ، امیدوارم حال دلتون حسابی خوب باشه ،امروز در بخش روانشناسی زرین بانو به مبحث مهمی در مورد تاثیر انرژی های موجود در اطرافمون خواهیم پرداخت . با زرین بانو همراه باشید …

عزیزان من توی این کره ی خاکی انسان های مختلفی با شخصیت های مختلف ،طرز فکر ها و روحیات مختلف و در شرایط های مختلفی زندگی می کنند. به نظرتون چند درصد این افراد از زندگیشون راضی هستند؟ آیا افرادی که راضی هستند هیچ مشکل قابل لمسی توی زندگی ندارن؟ و آیا به نظرتون کسی هست که هیچ مشکلی نداشته باشه و کاملا راضی باشه؟؟؟!!

مسلما جواب منفی هست و محاله فردی رو بشه پیدا کرد که هیچ مشکل و دغدغه ای نداشته باشه.. پس چرا بعضی افراد خیلی شادن ،با روحیه و پر نشاطن ؟ و بعضی افراد دائما ناراضی و شاکی و افسرده؟!

نوشته های مشابه

قسمتی از جواب ممکنه به شخصیت انتسابی فرد مربوط باشع و نشه اون رو تغییر داد ولییییی بیشترش دست خود فرد هست، که بخواد زندگی شادی داشته باشه و یا زندگی غمگینی!

دوستاااان خووبم در زندگیی یک قانون مهم به نام قانون جذب وجود داره، قانون جذب میگه به چیز های خوب فکر کن تا چیز خوب برات اتفاق بیفته.. شاید به نظرتون خنده دار باشه و بگید بین این مشکلات بهتر نیست کمی واقع بین باشیم و چرا باید به رویا های فک کنیم که محالن؟

ولی من بهتون مبگم که فکرررر کنید زیاد هم فکر کنید ! باور کنید به فکر هایی که در سر دارید خواهید رسید .. اگر باغبان درختانش رو پر از آبم هم بکنه،درختان خارج از فصل میوه نخواهند داد.. از ته قلبتون باور کنید که زندگی همیشه به یک منوال باقی نمونه وچرا که خداوند خودشون فرمودند: اِنّ مَعَ العُسْرِ یسْراً

براستی که با سختی آسانی است و اما چقدر در مورد انرژی و قانون جذب می دونید؟ آیا می دانید چگونه انرژی های منفی رو از خودمون دور کنیم و انرژی های مثبت رو جذب کنیم ؟ در مقاله ی پیش رو به بررسی این مورد خواهیم پرداخت …

انرژی های مثبت و منفی اطراف ما

در محیط اطراف همه ما انسان ها و همچنین در درونمان یک جریان انرژی وجود دارد، هنوز هم کسانی هستند که به این انرژی اعتقاد ندارند، اما وجود یون های مثبت و منفی و انرژی ای که به وسیله این یون ها خلق می شود از نظر علم متافیزیک اثبات شده است. بسیاری اوقات علت خستگی های دائمی و گاهی بی دلیل، رخوت و افسردگی وجود و غلبه انرژی های منفی بر زندگی مان است.

آشنایی با انرژی های مثبت و منفی

در صورتیکه ما به وجود این انرژی ها باور داشته باشیم و در مورد تاثیر انرژی های منفی و مثبت بر زندگی مان اطلاعاتی کسب کنیم به طور قطع در مدیریت این انرژی ها موفق تر خواهیم بود و از انرژی درونمان و اطرافمان به آسانی در جهت آرامش ذهن و جسم مان کمک خواهیم گرفت.

همه اتفاقاتی که برا ما و اطرافیانمان رخ میدهد، همه کسانی و چیز هایی که وارد زندگی ما می شوند و انسانهایی که با آنها ارتباط داریم و حتی وسایلی که در خانه مان داریم، همه اینها انرژی های منفی و مثبت دارند و این انرژی ها را وارد زندگی ما می کنند. ما به آسانی و با روش های مختلف می توانیم این انرژی ها را کنترل کرده و بین آنها تعادل برقرار کنیم و به این وسیله انرژی های منفی را دفع و انرژی های مثبت را جذب کنیم. در این مقاله روش هایی را برای رهایی از انرژی منفی و جذب انرژی مثبت به شما ارائه می دهیم.

از خودتان شروع کنید

در مرحله اول پاک سازی را از درون خودتان شروع کنید، برای دور کردن افکار منفی کارهای مختلفی می توانید انجام دهید. قبل از هر چیزی دست از سرزنش کردن خودتان بردارید. همه ما انسان ها در زندگی مان مرتکب اشتباهات بسیاری می شویم و به این دلیل بسیاری از فرصت هایمان را از دست می دهیم و پشیمان و سر خورده می شویم، اما در عین حال تجربیات بسیاری هم کسب می کنیم.

حالا بیایید و به همه این مسائل به چشم دیگر مسائل روز مره زندگی نگاه کنید، یعنی به خودتان بگویید که من یک انسان هستم و همانطور که غذا خوردن و خوابیدن بخشی از زندگی من است، اشتباه کردن، پشیمان شدن و ناراحت شدن هم بخشی از زندگی من است و نباید زیاد روی آنها تمرکز کنم و در ذهن خودم بزرگتر شان کنم. خودتان را دوست داشته باشید و برای خودتان وقت بگذارید و گاهی اوقات دقایقی تنها باشید و فقط به چیز های خوب در زندگی تان فکر کنید و از بابت ویژگی های مثبت که دارید خودتان را تحسین کنید، به اتفاقات خوب در زندگی تان فکر کنید، هر چند اتفاقات متعلق به سالهای دور گذشته باشند.

آشنایی با انرژی های مثبت و منفی

باور کنید به هر چیزی که فکر کنید همان را به خود جذب می کنید هر چیزی هر فردی و هر اتفاقی در زندگی شما زمانی شما را پیدا می کند که شما آمادگی دریافت آن را داشته باشید، بنابراین تمرین کنید که آماده دریافت انرژی ها و اتفاقات مثبت باشید.

فعالیت های اجتماعی

از خانه بیرون بروید قدم بزنید، به پارک ها و مراکز خرید بروید، در طبیعت زمان بگذرانید، زیرا درختان، گلها و گیاهان بدون اینکه آسیب ببینند انرژی های منفی را جذب می کنند و انرژی مثبت تولید می کنند، بنابراین همراه دوستان و خانواده به بیرون از خانه بروید و در پارک یا در یک کافه چای بنوشید و باور کنید که در مکان های سرسبز و جاهایی که انسانهای زیادی در حال تفریح و استراحت هستند انرژی سلام و تازه در جریان است، اجازه دهید تا این انرژی های خوب به شما هم منتقل شوند.

به یاد داشته باشید که شادی منبع انرژی مثبت است و بعضی وقت ها شما میتوانید از ساده ترین چیز ها شادی خلق کنید. مغزتان را گول بزنید، مثلا در خانه فیلم کمدی ببنید، حتی زمانیکه ناراحت هستید. زیرا وقتی شما در حین تماشای یک فیلم شاد ناخوداگاه می خندید، مغز شما بدون اینکه علت خنده شما را بداند شروع به ترشح هورمون های شادی(دوپامین و سروتنین) می کند و این هورمون ها تا ساعت ها در بدن شما باقی مانده و به کم تر شدن استرس و بهتر شدن حالتان کمک می کنند.

از اهمیت رنگ ها غافل نشوید

رنگ ها تاثیر زیادی در جذب و دفع انرژی ها دارند. از رنگ های شاد و روشن بیشتر استفاده کنید. از رنگ های موجود در طبیعت بهره بگیرید و انها را در محیط و سبک زندگی تان بیشتر استفاده کنید. در مورد رنگ ها مطالعه کنید رنگ های آرامش بخش را بشناسید، رنگ مناسب خودتان را پیدا کنید و یاد بگیرید که چه زمانی از چه رنگ هایی باید استفاده کنید.

از شر خراب ها و کهنه ها خلاص شوید

در محیط اطراف خود تغییراتی ایجاد کنید. قبل از هر چیز این را بدانید که لوازم آسیب دیده، شکسته و خراب منبع انرژی منفی هستند، هر چه سریع تر آنها را تعمیر کنید و اگر قابل تعمیر نیستند انها را دور بیاندازید. همچنین از شر لباس هایی که سالهاست استفاده نمی کنید خلاص شوید. فراموش نکنید که تا کهنه ها و شکسته ها را دور نیندازید تازه ها و سالم ها جایگزین نخواهند شد.

آشنایی با انرژی های مثبت و منفی

دکوراسیون خانه و محیط کارتان را هر از چند گاهی تغییر دهید اگر این امکان برایتان وجود ندارد حداقل آنها را حرکت دهید وبه این روش از راکد ماندن انرژی جلوگیری کنید، انرژی راکد مانند آب راکد پس از مدتی می گندد و انرژی های منفی را جذب می کند.

به نظافت اهمیت دهید

بدن تان را و محیط زندگی تان را تمیز نگه دارید. به نظافت دهان و دندانتان اهمیت بدهید و همیشه لباس های پاکیزه بپوشید. از گردگیری غافل نشوید زیرا گرد و خاک سرشار از آلودگی و یون های مثبت هست که انرژی های منفی را به خود جذب می کنند. زباله ها را هر چه سریع تراز اتاق و خانه تان دور کنید زیرا یکی از بزرگترین منابع انرژی های منفی هستند.

هر روز بلافاصله بعد از بیدار شدن برای دقایقی پنجره ها را باز بگذارید و اجازه دهید هوای تازه و متحرک وارد خانه تان شود زیرا اشیائ چوبی موجود در محل زندگی شما گاز های مضری تولید می کنند که به مرور زمان می توانند موجب سردرد و واکنش های آلرژیک شوند. نور خورشید نیز دارای انرژی مثبت زیادی است، اجازه دهید نور خورشید به داخل خانه شما بتابد و انرژی های منفی را دور کند.

از بو ها و دود ها استفاده کنید

همه درها و پنجره ها را باز کنید سپس عود روشن کنید و آن را در جاهای مختلف خانه بچرخانید، عود علاوه بر انرژی های منفی حشرات را نیز دفع می کند.از خوشبو کننده های طبیعی در محیط زندگی تان استفاده کنید. اسپند دود کنید و گیاه مریم گلی بسوزانید، مریم گلی به میزان زیادی یون منفی آزاد می کند و یون های مثبت را که باعتث خستگی، سردرد و افسردگی می شوند از بین برده و کمتر می کند.

آشنایی با انرژی های مثبت و منفی

از سوزاندن چوب سدر، اسطوخودوس و چوب کاج نیز می توانید بهره ببرید. شمع روشن کنید و قبل از روشن کردن شمع نیت کنید و چیزی بخواهید، شمع را حتما با کبریت روشن کنید و برای خاموش کردن آن را فوت نکنید و با وسیله دیگری شمع را خاموش کنید.

از لیمو، نمک و سرکه غافل نشوید

لیمو تاثیر بسیار زیادی در دور کردن انرژی های منفی دارد. یک لیمو را به چهار قسمت تقسیم کنید و شب قبل از خواب کنار تخت خواب یا زیر تخت خواب قرار دهید میتوانید از دو یا سه لیمو هم استفاده کنید و در داخل ظرف، زیر لیمو ها کمی نمک بریزید. از نمک دریا استفاده کنید .

کمی آب جوشیده ، نمک دریا و سرکه طبیعی را به میزان یکسان داخل لیوانی بریزید و در اتاق تان به مدت 24 ساعت نگه دارید، سپس آن را دور بریزید. این ترکیب تا حد زیادی انرژی های منفی را جذب و از بین می برد. می توانید سرکه یا آب لیموی طبیعی را در ظرفی بریزید و به محیط اطرافتان اسپری کنید. نمک دریا را نیز میتوانید در آب جوش سرد شده حل کنید و به محیط اطرافتان اسپری کنید. کمی نمک دریا در گوشه و کنار اتاقتان بریزید و پس از 24 ساعت آن را جارو بکشید.

از گل ها و گیاهان کمک بگیرید

در محیط خانه و محیط کارتان از گل ها و گیاهان نگه داری کنید و به آنها خوب رسیدگی کنید، فراموش نکنید یکی از نشانه های وجود انرژی منفی در یک مکان پژمرده شدن سریع گیاهان علیرغم رسیدگی کافی می باشد. می‌توانید گیاهانی مانند بامبو، مریم گلی، انواع کاکتوس ها، رزماری، یاسمن، ارکیده و آلوئه ورا را در داخل خانه پرورش دهید. گاهی اوقات گل های تازه بخرید آنها را در گلدان آب بگذارید و از زیبایی و طراوت آنها انرژی مثبت دریافت کنید.

آشنایی با انرژی های مثبت و منفی

یادمون باشه نمیشه رادیو رو روی موج رادیو فرهنگ تنظیم کرد و بعد رادیو جوان گوش داد!!! ذهنمون رو به چیزی خوب ،به اهدافمون،به آرزوهامون مشغول کنیم تا اتفاق های خوب برامون بیوفته و از انرژی های منفی دوری کنیم…

زندگی با پستی ها و بلندیاشه که زیباست

به قول سهراب سپهری چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید…

لحظاتتون زیبا
زندگیتون پر از عشق و امید

#مجله ی خانوادگی زرین بانو
#سایتی برای بانوان زرین سرزمینم

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

لیلا اسدی

لیلااسدی هستم.متولد شهریور ۶۹ ، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی خوندم. به دلیل علاقه ای که به آشپزی داشتم در فروردین ۹۸ سایت زرین بانو رو راه اندازی کردم و در این مدت سعی کرده ام با ارائه ی مطالب جذاب و آموزش های تجربی، لحظاتی مفید و سرگرم کننده برای بازدیدکنندگان عزیز زرین بانو رقم بزنم.

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا