آموزش آشپزیبستنینوشیدنی و بستنی

طرز تهیه بستنی میوه ای

به نام خدا، دوستان و همراهان همیشگی زرین بانوییم سلااااام😍😍 امیدوارم این روزهای گرم تابستونی رو به خوبی و خوشی سپری کرده باشید. امروز هم با ی دستور تهیه بستنی دیگه در آشپزخانه زرین مهمان نگاه پر محبتتون هستیم. آموزش امروز ما بستنی میوه ای بدون ثعلب و بدون تخم مرغ😍😋 دعوت می کنم در ادامه با ما همراه باشید.

بستنی میوه ای

مواد لازم برای تهیه ی بستنی میوه ای 3 رنگ🍧

مواد شاه توت

شاه توت یک کاسه
شیر 1 لیوان
خامه قنادی 2 قاشق غذاخوری (یا خامه صبحانه : 2قاشق همراه دو قاشق شکر)

مواد طالبی

طالبی خرد شده یک کاسه
شیر 1 لیوان
خامه قنادی 2 قاشق غذاخوری ( یا خامه صبحانه :2 قاشق غذاخوری به همراه دو قاشق شکر )

مواد هلو 

هلو خرد شده یک کاسه
شیر 1 لیوان
خامه قنادی 2 قاشق غذاخوری ( یا خامه صبحانه : 2 قاشق غذاخوری به همراه دو قاشق شکر )

سس شکلات و پودر پسته : مقداری برای تزیین

طرز تهیه بستنی میوه ای بدون ثعلب

برای درست کردن این بستنی خوشمزه می تونید از هر میوه ای که دوست داشتید و موجود بود استفاده کنید.من از میوه های شاه توت،هلو و طالبی استفاده کردم.

◀️مرحله ی اول

در ابتدا از هر میوه یک کاسه می شوییم و آبکش می کنیم. بعد هلو و طالبی ها رو پوست می کنیم و تکه تکه می کنیم.و بعد هر سه میوه را به مدت دو ساعت در فریزر قرار می دهیم.

◀️مرحله ی دوم :

بعد از دو ساعت میوه ها را یکی یکی در میاریم. ابتدا شاه توت را داخل مخلوط کن می ریزیم و بعد یک لیوان شیر به همراه دو قاشق خامه قنادی می ریزیم.اگر هم خامه ی قنادی موجود نبود از خامه ی صبحانه به همراه شکر می توانید استفاده کنید. مواد را خوب داخل مخلوط کن میکس می کنیم.و بعد در یک ظرف پلاستیکی می ریزیم و داخل فریزر به مدت 5-6ساعت قرار می دهیم.

بعد سراغ هلو می رویم و هلو ها را خارج کرده و به همراه شیر و خامه میکس می کنیم.و در ظرف پلاستیکی ریخته و در فریزر به مدت 5-6 ساعت قرار می دهیم و حالا نوبت طالبیه ،طالبی های خنک شده را از فریزر درآورده با شیر و خامه میکس می کنیم و در ظرف پلاستیکی ریخته و دوباره به مدت 5-6ساعت در فریزر قرار می دهیم.

◀️مرحله ی آخر :

بعد از چند ساعت ظرف های بستنی رو از فریزر خارج کرده و با اسکوپ از هر بستنی یک اسکوپ بر می داریم و در بستنی خوری قرار می دهیم و روشو با مقداری سس شکلات و پودر پسته تزیین می کنیم.

بفرمایید بستنی ما آمادس😍😋🍧

نوش جان😊

طرز تهیه بهستنی میوه ای

🌟زمان آماده سازی :30 دقیقه

🌟زمان انتظار :5-6 ساعت

امیدوارم توی این روزای گرم تابستونی این بستنی میوه ای خوشمزه و ساده رو درست کنید.و در کنار عزیزانتون نوش جان کنید ، حتما امتحان کنید.

لحظاتتون به کام، یا حق🙋

#آشپزخانه زرین بانو

#سایتی برای تمام بانوان خوش ذوق و خوش سلیقه ی ایرانی

امتیاز شما

لیلا اسدی

لیلااسدی هستم. کارشناسی ارشد مدیریت دولتی خوندم. به دلیل علاقه ای که به آشپزی داشتم در فروردین ۹۸ سایت زرین بانو رو راه اندازی کردم و در این مدت سعی کرده ام با ارائه ی مطالب جذاب و آموزش های تجربی، لحظاتی مفید و سرگرم کننده برای بازدیدکنندگان عزیز زرین بانو رقم بزنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا