بیوگرافی ویدا جوان | ماجرای خواستگاری و ازدواج ویدا جوان

به نام خدا، دوستان و همراهان همیشگی مجله ی خانوادگی زرین بانو سلام،در بخش بیوگرافی هنرمندان و بازیگران با معرفی سرکار خانم ویدا جوان بازیگر توانمند کشورمون و فیلم شناسی ایشان در خدمتتونیم. دعوت می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

زندگی نامه ویدا جوان

زندگی نامه ویدا جوان

ویدا جوان متولد 1365 در تهران است. ایشان لیسانس رشته ی حسابداری و دارای مدرک بازیگری از موسسه ی بازیگری حمید سمندریان و بازیگر سینما،تءاتر و تلویزیون می باشد.

خانم جوان در کنار بازیگری طراح صحنه و لباس و نقاش موفقی هم هستند.

ازدواج ویدا جوان

خانم جوان چند سالی است با آقای ایلا تهرانی ازدواج کرده اند. جالب است بدانید خانم جوان خودشان از آقای تهرانی خواستگاری کرده اند.

ایلا تهرانی همسر خانم جوان می گویند :راستش را بخواهید آن چیزی که باعث شد من شیفته ویدا شوم و در تصمیم گیری ام برای ازدواج با او مصمم شوم، جسارت و قدرتی بود که در او وجود داشت، چیزی که این روزها کمتر به چشم می خورد.

همسر ویدا جوان

همچنین ایشان در مورد روز خواستگاری می گویند :

وقتی به خواستگاری ویدا رفتم به جای گل و شیرینی کتاب سعدی را برای مادر ویدا و دو جلد از کتاب های هوشنگ ابتهاج را برای خود او هدیه بردم. این موضوع برای هر دوی ما بسیار عزیز و دوست داشتنی بود.

خانم جوان در مورد داستان آشناییشان می گوید : یکی از دوستانم که از علاقه ام به دوبله باخبر بود مرا به استودیو ضبط صدای «ایلا» برد تا تست دهم. طی همین جلساتی که به آنجا می رفتم و با ایلا صحبت می کردیم به این نتیجه رسیدیم که علایق مشترکمان در رنگ ها، هنر و مسائل عمیق زندگی بسیار است و حتی پس از ازدواج تفاهم ما دو نفر برای خانواده هایمان هم خیلی جالب بود.

مهریه ی خانم جوان 7111 گل رز هلندی به رنگ های سفید ،قرمز و زرد است.

خانم جوان در مورد حمایت همسرشان از ایشان می گویند : خانواده من این فضا را ایجاد نکردند که به هنر بپردازم اما همسرم این امکان را برایم فراهم کرد تا دنبال آن چیزی بروم که هم به آن بسیار علاقه دارم و هم در آن مستعد هستم.

ویدا جوان چگونه بازیگر شد؟

ایشان بازیگری را با کلاس های بازیگری حمید سمندیان آغاز کرد و برای اولین بار در سال 91 با سریال زمانه حسن فتحی جلوی دوربین رفت.

در سال 92 با سریال پژمان شناخته تر شد .

و در سال 94 با سریال شمعدانی به شهرت و محبوبیت رسید.

ویدا جوان چگونه بازیگر شد

شغل دوم خانم بازیگر

ویدا جوان علاوه بر بازیگری ، ایده پردازی و طراح صحنه و لباس نیز کار کرده و از سال 94 تجربه حضور در مدلینگ لباس و آرایش را دارد.

بیشتر بخوانیم : برای آشنایی با زندگینامه ویدا جوان بازیگر سینما و تلویزیون روی لینک مقابل کلیک کنید : زندگینامه ویدا جوان

نظر خانم جوان در مورد بازیگری

متأسفانه حرفه ما یک شغل نا امن به حساب می‌ آید، به خصوص اینکه راه‌ های زیادی برای ورود است.

به شخصه دغدغه این روزهای من این است بتوانم به لحاظ حرفه‌ ای و تخصصی قوی شوم و فضای نا امن را از بین ببرم و رشد فکری و کاری داشته باشم.

سریال های تلوزیونی ویدا جوان

▫️1391-زمانه حسن فتحی

▫️1392-پژمان سروش صحت

▫️1393-آسمان من محمدرضا آهنج

▫️1394-شمعدونی سروش صحت

سریال های ویدا جوان

▫️1395-ماه و پلنگ احمد امینی

▫️1396- نامه آخر دانش اقباشاوی

▫️1397-سارق روح احمد معظمی

▫️1397-زیر همکف بهمن گودرزی

فیلم های سینمایی ویدا جوان

▫️1392-ملبورن نیما جاویدی

▫️1392-جان به حراج سید حامد محسن پور

▫️1397-سرکوفت کریم رجبی

فیلم سینمایی ویدا جوان

تئاتر های ویدا جوان

▫️1394-1395 مضحکه شبیه قتل حسین کیانی

▫️1394- جان گز نیما دهقان

▫️1396-به مناسبت ورود اشکان رضا دادوئی

▫️1397-خاطرات هنرپیشه نقش دوم بهرام بیضایی

▫️1398- زیبایی گاهی زن است سهراب حسینی

ویدا جوان و فضای مجازی

برای مشاهده ی عکس های بیشتر خانم بازیگر و دنبال کردن ایشان در فضای مجازی می توانید از پیج اینستاگرام بانو به آدرس vida.javan دیدن کنید..

اینستاگرام ویدا جوان

امیدواریم مطالعه ی بیوگرافی خانم جوان برای شما مخاطبان گرامی و هنردوستان عزیز جذاب بوده باشد.برای خانم ویدا جوان عزیز نیز آرزوی خوشبختی و موفقیت روزافزون می کنیم.

بیشتر بخوانیم : بیشتر بخوانیم : برای آشنایی با زندگینامه حدیث میرامینی روی لینک مقابل کلیک کنید : زندگینامه حدیث میرامینی

شاد و پیروز باشید.

#مجله ی خانوادگی زرین بانو
#بخش بیوگرافی بازیگران
#سایتی -برای-خانواده- ایرانی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.